Sunday

Hai Noroc si la mai mare!!!

Ninge frate...ninge iar! O ma-ta se asterne pe campii,case,pomi si drumuri...si tine-te acu' sa vezi evenimente! Veni iar acest anotimp de care tocmai ne bucuram ca am scapat...Totul in jurul nostru e aproape poetic..si noi suntem profund impresionati de natura care se transforma in jurul nostru...si nu mai avem hartie igienica...

Asa sa trecem peste datele meteo si sa incepem cu lucruri mai importante...si anume...finalu' sesiunii...
A mai trecut o juma' de an din viata noastra de studenti eminentzi ce ne aflama a fi...6 luni in care ne-am mai cacat inca o data pe stiinta pe care ne-o predau astia si in care i-am furat de i-am spart...Si parca nu ar fi fost suficient cat ne-am pus in cap in decursul acestor 4-7 saptamani de-a dreptul istovitoare...trebuia sa o facem lata de tot la marele chef de dupa sesiune...si ete ca am facut-o...am ajuns sa depasim limita cea fina dintre real si ridicol...
Cu toate astea inca ne surade ideea ca traim viata la maxim si ca nu ratam ocazii ce numai o singura data ne sunt oferite...dar inevitabil incetul cu incetul ajungem la acele extreme pe care ar trebui sa le ocolim...
Asta e frate viata de student!!! Hai sa ne turnam in cap!! Hai sa fumam!!! K ce plm o viata avem si doar o mana de ocazii...si doar 2 plamani,1 ficat si cativa neuroni...

Nu are nici o noima ce bazmesc eu aici. PA!

0 comments:

Post a Comment