Saturday

Praf !

Cluburi, galagie, aglomeratie, fum si mai nou praf.
In orasul nostru mic si aglomerat au inceput sa rasara fel de fe de cluburi precum ciupercile dupa ploaie. Tot mai multa lume se trezeste inghesuita in localuri supraaglomerate doar de dragul unui individ care mixeaza muzica intr-o maniera care am inteles ca ar trebui sa-ti " rupa capu' "...
In astfel de locatii tot mai multi "oameni" aflati in perioada pubertatii si adolescentei se prezinta in vestimentatii care mai de care mai "in trend" sau mai "glam". PE CINE MORTII MASII INTERESEAZA CE PULA MEA DE HAINE AVETI PE VOI? CINE PULA MEA AVETI IMPRESIA CA STA SA SE UITE DACA SUNTETI ASORTATI? Imbracati-va mah cum vrea pula voastra dar nu o mai faceti pentru a iesi in evidenta ca nu sta nimeni sa va remarce!!! Fiecare e cu treaba lui...se uita la tine o fractiune de secunda...observa...si isi vede de drum...Haina face pe om...dar in ultimul timp observ ca il face penibil !!!

Intamplarea face ca mi-am purtat si eu cadavrul meu invechit aseara intr-un club de acest gen si mi-am dat seama ca vremea mea a trecut, mi-am dat seama ca ma potrivesc din ce in ce mai putin in astfel de peisaje. Doamne! Nu-mi vine sa cred ca ma gasesc, la 23 de ani, depasita de ceea ce observ in jurul meu.
Nu am fost niciodata adepta limitarilor impuse de ceilalti, nu am fost niciodata omul care sa spuna cand ar trebui sa fie suficient pentru ceilalti, cand ar trebui sa pui punct experimentelor efectuate pe propriul tau trup, nu a fost niciodata impotriva drogurilor de orice fel, dar am fost mereu constienta de limitele personale si am fost mereu de parere ca fiecare dintre noi ar trebui sa-si cerceteze si sa-si gaseseasca limitele inainte de a iesi din casa. Sunt totalmente de acord cu nebuniile tineretii, cu excesele ocazionale, cu betiile, cu distractiile dar...FRATILOR !!! V-ATI PIERDUT MINTILE !!!( si asta nu e o intrebare!!!)
Observ ca oamenii nu mai stiu ce inseamna sa mai pui punct sau poate e mult spus "punct", oamenii din jurul meu nu stiu nici cand sa puna virgule. Observ in jurul meu oameni fascinati de viata "occidentala" care a devenit foarte la moda si pe la noi...si aud tot mai des replici de genul " Aia au descoperit drogurile in anii '70", "Ai nostri dadeau cu sapa cand aia fumau iarba"...IISUSE!! ASA SI DACA AIA AU DESCOPERIT DROGURILE ACUM 40 DE ANI NOI TREBUIE SA II AJUNGEM DIN URMA IN 2-3 ANI?!?!

Am observat cu stupoate ca WC-urile din cluburi au capatat mai nou alta intrebuintare...Unde sunt vremurile in care oamenii se duceau la WC cand ii pleznea nevoia fiziologica? Unde sunt vremurile cand se duceau la WC fetele sa-si retuseze machiaju' ? Cand au deveit drogurile o moda si cand am ajuns o tara de drogati?
Acum te duci la baie si nu auzi altceva decat "Nu sufla ba ! Trage!"...acum te duci la buda si vezi 4 insi, baieti si fete, fete si fete, baieti si baieti, care intra toti in acelas timp. Unde sunt vremurile in care indivizii aia intrau acolo sa faca sex? Cand am ajuns o tara de disperati? Va duceti aminte de vremurile in care te aflai in club si te incomodau cheile de la masina ce stateau aiurea in buzunar...acum a venit acea perioada minunata in care cheile si-au gasit si ele rostul lor...nu mai stau degeaba sunt si ele acolo cu un scop...
Va mai amintiti vremurile in care puneai bani sa te combini la o sticla de ceva si te imbatai cu prietenii acasa asa cat sa prinzi chef si pe la 11-12 plecati sa luati pulsu' in oras...Acum gasesti ceva puls (si ala slab) abia pe la 1-2...si daca vrei sa aplici vechile metode...pana ajungi in club esti mort de beat si nu mai are farmec. Acum gasesti ceva amuzant pe la 4-5 atunci cand este totul la maxima intensitate si tot atunci cand incep sa-ti daca ochii in gura...
GIZAZ!!! In ziua de azi nici sa te futi nu mai ei timp...Cand PLM sa mai incapa timp in program si sa te futi? Bagi una mica inainte sa iesi din casa?! Nu era mai interesant sa bagi una mai mare atunci cand te intorceai acasa? GIZAZ!!

Unde sunt femeile cu principii? Unde sunt barbatii cu gusturi in femei? Unde sunt oamenii ce inca mai au limite? Unde sunt copii care se joaca pitulushu la 14-15-16 ani? Unde sunt liceencele virgine? Unde sunt distractiile alea lunare in care duceai totul la extrem? Unde sunt orele de intors acasa? Unde sunt adolescentele care strangeau bani sa-si ia pantofi, care completau oracole si care nu vazusera pula decat in poze? Mi-am pierdut eu mintile sau ei? Am imbatranit eu inainte de a implini 25 de ani sau s-au "maturizat" ei mult prea devreme?
Doamne cat imi este dor de o betie crunta in care toata lumea nu e pe nimic altceva decat pe alcool, o betie intr-un loc in care sa nu vad copii carora nu le-au dat inca flocii cum cauta disperati alta doza...o betie cu oameni adulti care au voie sa-si mai puna si ei in cap din cand in cand...Doamne cat nu mai suport sa vad oameni care se duc in club...se instaleaza la baie, se intorc si cu ochii inchisi si capul lasat pe spate se apuca sa simta muzica!!!
Ardeti mugurii !! Nu mai bagati in voi toate mizeriile !!

Inutil ma agit eu aici...nimic nu voi putea schimba...pentru ca oamenii au inceput sa fie degeaba...si atat.

2 comments:

Anonymous said...

:)ooo daaa

Teets McGee said...

ai avut tu o experienta traumatizanta cu asta ... nu-i panica.

Post a Comment