Thursday

Rediscovering me...

Dar toti invatam si eu invat... Invat sa am rabdare, invat sa fiu ingaduitoare, invat sa accept, invat sa uit, invat sa-mi amintesc, invat sa trec peste ceea ce ma raneste, invat sa am incredere, invat sa am curaj, invat sa zambesc, invat sa plang, invat sa recunsosc durerea si invat sa o depasesc, invat sa fiu rationala, invat sa fiu sentimentala, invat sa traiesc, invat sa sper, invat sa merg, invat sa ating, invat sa visez, invat sa creez, invat sa rostesc, invat sa ador, invat sa apreciez, invat sa-mi depasesc teama, invat sa iubesc, invat sa pictez tabloul vietii mele, invat sa construiesc alte ziduri si invat sa le indepartez...
Invat atat de multe caci timp mai este mult prea putin...Invat tot ceea ce consider ca-mi este indispensabil...Invat sa fiu persoana de care pot fi mandra...Invat sa inlatur acele aspecte negative ce-mi apartin...

De ce? Pentru ca inevitabil am ajuns la concluzia ca dupa 23 de ani nu prea am invatat nimic...
Alegerile facute m-au purtat pe cai pe care nu am stiut cum sa continui, mi-am pierdut mare parte din visele pe care le pastram cu sfintenie si viata m-a coplesit la un moment dat. Imi pare c-a fost o singura clipa ce a modificat totul, intr-o singura clipa planurile facute si refacute in decursul anilor s-au dovedit eronate iar visele irealizabile. Imi pare rau ca am pierdut copilul cela increzator dar fara sa-mi dau seama si fara sa vreau m-am transformat intr-un om ce priveste viitorul cu prea putina incredere.
Mi-am facut de prea multe ori ordine in ganduri si in viata incat dezordinea pe care o gasesc azi ma depaseste total.Suntem torturate de mici cu ideea sufletelor pereche si petrecem o viata cautand, iar in momentul in care gasim o persoana pe care nu vrem sa o mai indepartam atunci speram o viata ca am gasit ceea ce cautam, ca am gasit persoana cu care ne este scris sa ramanem o viata. Suntem proiectate sa ne lasam prada emotiilor si suntem iubite pentru asta, suntem proiectate sa fim impresionate de gesturi si cuvinte si suntem inzestrate genetic cu vise si sperante si de toate aceste aspecte mai devreme sau mai tarziu cineva profita.

Si poate ca nu sunt ghidati de prostie toti oamenii care nutresc sentimente reale pentru cineva, poate ca nu sunt doar niste idioti incapabili sa fie rationali si sa realizeze ceea ce este spre binele lor...si poate nu...

0 comments:

Post a Comment