Saturday

Buu Huu Huu... Cry me a river!

Toata viata mea am avut 4 vise ceva mai nasoale care mi-au dat peste cap visele...
Nu am logica? Poate din cauza ca am degetele inghetate si mi-e greu sa tastez...
De ce am degetele inghetate? Pentru ca am un cosmar din care nu reusesc sa ma mai trezesc...
De ce nu reusesc sa ma trezesc? NU STIU! Nu inteleg ce dracu s-a schimbat si nici cand a facut-o... Nu inteleg cand mi-a lesinat ingerul pazitor si nici nu inteleg de ce a facut-o...
Metaforic vorbind am impresia ca noptile nedormite si tonele de alcool ingerat au ca si consecinta aceasta perioada fructifera a vietii mele...
Nu am logica? Ce sa vezi...? Nici nu vreau sa am!
Ingerasul meu mic si inutil a disparut, a capitulat, a plecat si-a bagat pula si-a luat bagajele si s-a sinucis...Adevarul e ca e destul de nasol sa fi mereu adormit la sedintele raiului...Imi imaginez ce baza si-a luat nepotu zi dupa zi pe o durata prea lunga...Imi imaginez cum nu prindea nicio explicatie data de ala Mare, cum nu intelegea nimic din ce se intampla in jurul lui...si daca nu s-a sinucis am impresia ca a fost demis...Cine ar vrea ca angajat pe unu mahmur zi dupa zi, unu care nu te asculta, intelege sau pe care nu-l intereseaza ce ai de spus...Si cum e un "must have" sa ti-se atribuie un pitic cu aripi...traiesc cu impresia ca noul angajat e putin cam depasit de situatie...Asta nou nu intelege ce plm se intampla in jurul lui si nu face fata miilor de secunde si minute si ore si zile in care trebuie sa faca fata situatiei...E el atent...dar degeaba e atent daca e incompetent...
Si cum sa ceri atentie cand in lumea asta mare sunt atatea probleme, cum sa urli cand nimeni nu te aude si cum sa te jelesti daca pe nimeni nu impresionezi...Si de ce? Si de cand? Si pana cand?
Si partea proasta e ca adorm...si incep asa frumos sa visez si visul incepe sa o ia razna...si incerc sa ma trezesc...si o fac...si nimic nu e diferit... AM eu oare premonitii in vis sau viata mea e atat de ciudata...
Asez un zambet sarcastic in coltul gurii si iti mai spun o singura data Prietene:
"What now?"
Sterg umezirea ochilor mei si ma rog sa nu o faci dar vorbesc nervii din mine si urlu ca poate asa ma auzi...urlu:
"Hit me with your best shot!"

O iau eu razna sau nu fac altceva decat sa iau fara sa intreb de ce...sa iau tot ce nu vor altii...sa iau nimic usor...sa nu ma mai astept la nimic simplu...
Si cat de de cacat sa fie drumul catre normalitate...prin cate mortii lor trebuie sa treci ca sa ajungi acolo unde iti doresti?
Si cate mai trebuie induri? Si in cate cacaturi trebuie sa te mai infunzi? Pana cand sa te gandesti ca viata te invata lectii? Si cate lectii mai sunt de invatat?
Bagami-as pula aia pe care nu mi-a fost dat sa o am!!!!

1 comments:

Teets McGee said...

El e Razvan ?

Post a Comment