Friday

Te astept pe tine...

Oricate planuri as avea...viata-mi ramane drumul meu necunoscut...
Fericirea nu e altceva decat un tren pe care toti il asteptam...si ziua de azi ramane tot ce avem...
Prezentul este biletul meu spre viitor si fiecare clipa imi este o sansa oferita...
Desi ma aflu inconjurata de persoane dragi sunt mult prea multe clipe in care ma simt tot ceea ce am...si singuratatea este singura "stare" pe care o recunosc...
Astept in toata aceasta liniste...o voce...un cuvant...o umbra de speranta...
Astept in tot acest intuneric o lumina discreta...un foc ce abia mai arde...un suflet ce abia mai gaseste puterea de a exista...ce la randu-i ma astepta pe mine...
Astept un motiv sa nu ma mai ascund si un loc in care sa ma pierd cautand ceea ce in sfarsit gasesc...astept o inima in care sa ma pot gasi dupa prea multa cautare...
Astept un loc din care nimeni si nimic sa nu ma poate scoate un loc al meu, un loc pe care sa-l cladesc, pe care sa-l numesc, un loc pe care sa-l ador...singurul loc pe care sa-l iubesc...
Astept o dimineata, astept sa ma trezesc intr-o alta privire, astept sa zambesc doar pentru ca esti aici langa mine...

Astept sa am puterea sa mai astept...

0 comments:

Post a Comment