Wednesday

These feelings won't go away


Do not disturb...my state of mind!
Caut sa plec din "realitatea" in care am lucruri de facut, din "realitatea" in care am responsabilitati, caut sa gasesc intelesuri "profunde", caut detalii pentru a-mi schimba viata...
Si...imi ingadui sa ma pierd intr-o continua cautare pentru ca sunt intr-un loc din care nu stiu cum sa evadez si nici nu stiu daca-mi doresc scaparea.
Si...observ ca peisajul nu se schimba dar sunt rostite cuvinte mari, ma aud rostind "niciodata", ma vad "uitand" propriile idei sau planuri, ma vad cautand un alt "ceva" ce nu voi reusi sa gasesc.
Si...exista o explicatie, pentru toate exista un motiv, motivul invocat de mine este neschimbat, am aceeasi justificare de prea mult timp...observand lipsa unui raspuns, nimeni nu este raspunsul meu si exista mai multe sanse sa fiu nevoita sa rezolv o cu totul alta ecuatie, cu alte formule ce calcul inventate de altii.
Si...a incetat sa mai fie o senzatie ciudata, a incetat sa mai fie dureros, a incetat candva, pe parcurs, s-a stins ceva, s-a aprins altceva, s-a pierdut ceva, dar cautarea a fost amanata.
Si...e greu de urmarit ceea ce e in capul meu, e greu de pus pe foaie sau in ordine cronologica, si singurul aspect pozitiv tine de faptul ca acum totul e tolerabil.
Si...inca ma mai tem, dar teama e diferita...acum imi este teama de o "vindecare", care ar fi moartea a tot ceea ce sunt in clipa de fata.
Si...atunci cand vor exista raporturi normale, cand nu vor mai exista tulburari misterioase, atunci faptele vor parea prea putin interesante...
Caut sa ii descopar, sa ne descopar, sa ma descopar, ii caut, ne caut si ma caut in fiecare cuvant rostit si-n fiecare expresie faciala; caut sa inteleg si invat sa traiesc cu toate lucrurile pe care ajung sa le cunosc.
Si...traiesc, respir, ma hranesc, dorm, ma trezesc...

0 comments:

Post a Comment