Saturday

010110

Si nu am vrut, nu mi-am propus si am cedat si mi-am dorit si mi-am propus si am obtinut si nu am gasit ce cautam.

Si toate trebuie sa insemne ceva...si mi-am dorit enorm sa mai insemn ceva pentru cineva...si nu am reusit...caci problemele mele existentiale sunt mai mult decat poate oricine suporta...si cufundarile mele in alcool sunt...sunt si atat!

Si nu stie nimeni cum sa ma iubeasca fara a i se spune...si nu exista suflete pereche...Si nu incerc eu sa dramatizez dupa o amarata de relatie dar aia cu sufletele pereche e ceva cat se poate de absurd inventat de o pizda proasta care nu a gasit niciodata ce isi dorea dar care o viata intreaga a sperat...

Si am mers pe ideea ca cineva trebuie sa ma placa exact asa cum sunt...ca eu sunt eu si nu trebuie sa schimb nimic...si m-am inselat...

0 comments:

Post a Comment