Tuesday

Dip it low

Femei din toate colturile lumii! Luati o pauza...incetati sa mai luati altceva pe oriunde!

Nu judec si nu incerc sa ofensez! Obiectivez! Observ! Observ cum lumea se transforma, observ exagerari cu privinta la orice, oricand, oricum, oriunde!
Fara teama de a parea ceea ce nu mi-a fost dat sau nu am ajuns sa fiu...am reusit sa pasesc rapid si sigur catre come alcoolice, am reusit sa ma ridic pe cele mai ridicate baruri, am reusit sa ma transform si sa ma transfigurez de dragul sau cu scuza ca ma distrez...dar am stiut si cand sa spun un "Marsi futu-ti mortii ma-ti!" clar si raspicat atunci cand a fost cazul...
Poate e dificil in ziua de azi sa mai ai principii si poate e dificil sa te limitezi la anumite lucruri, sa-ti negi anumite libertati...dar cu toate astea nu cred ca e si imposibil...
Libertatea de orice fel este totusi o chestie exagerata...nu suntem chiar liberi sa facem orice...exista niste limite insesizabile dupa care ar trebui sa ne ghidam...Limite ca cea a bunului simt...limitele impuse de propriile principii, limitele impuse de educatie, limitele impuse de societate...
Doamne cat mi-ar placea sa traiesc in codrul verde!...Dar cum nu pot face asta...imi doresc sa fiu capabila sa ma incadrez in societatea in care traiesc...OK! Nu e cine stie ce nici aici...nu e civilizatia la care tanjim...dar atat cat e...hai sa punem frana...sa ne gandim putin...si sa actionam ulterior...
Sunt prea multe lucruri pe care nu le plac si pe care le observ la oamenii pe care ii plac...Nu judec pentru ca nu-mi aduc aminte sa ma fi nascut cu biciu' in mana sau cu insemne divine in frunte...dar ma straduiesc sa inteleg ceea ce nu-mi incape in cap si fiindu-mi imposibil sa apostrofez pe cineva...ma descarc p'aici...
Lucrurile duse la extrem sunt cat se poate de nocive iar eu ma invart in jurul subiectului de cateva minute bune degeaba...Am inceput aceasta postare cu gandul la femeile din ziua de azi si la gesturile sau greselile sau actiunile lor...
Nu e nimic smecher in a fute tot ce are puls! Nu e nimic smecher in a nu rata nicio ocazie! Nu e nimic smecher in a dobandi o experienta demna de cartea recordurilor! Nu e nimic smecher in a impartasi vasta experienta cu cat mai multi! Nu e nimic smecher in a fute pentru a obtine! Nu e nimic smecher in a te folosi de atuurile tale in acest domeniu!
Nu-mi aduc aminte sa fi auzit ca se acorda premii de excelenta pt "cea mai buna partida de sex EVER"! Fetelor...sunteti oare incapabile sa realizati ca nu ramaneti decat o vaga amintire...sunteti oare incapabile sa realizati sa nu sunteti altceva decat o poveste a carei actiune se desfasoara pe durata a catorva ore? Fetelor...sunteti incapabile sa realizati ca barbatii nu mai sunt impresionati de asa ceva...? Nu azi! Nu acum! Nu cand sunt zeci daca nu mii de alte exemplare ca voi! Nu cand probabil au intalnit mai multe astfel de exemplare decat considerau necesar! Nu cand ei s-au mai desteptat putin si au inceput sa aprecieze calitati gasite tot mai rar! Nu cand s-au saturat de ceva ce cedeaza dupa cateva replici! Neatza!
Nu militez pentru abstinenta...militez pentru limitare...nu ma intelegeti gresit...!!
Dar sunt foarte intrigata de faptul ca au ajuns barbatii, animalele acestea involuate, sa obtina mai mult decat merita...v-au adus intr-un punct in care reusesc sa va transforme intr-un timp prea scurt...reusesc sa obtina de la voi prea mult cu prea putin efort...WTF?!?! Nu e posibil! Nu e voie!
Cum e posibil sa va multumiti cu atat de putin? Cum e posibil sa va limitati la atat?
DA! Toate am fost ranite! Pe toate s-au pishat unii mai devreme sau mai tarziu sau si mai devreme si mai tarziu sau in general...dar NU! NNUU!!
Pls, gtg, brb...etc!!! NU!
E usor! E atat de usor sa de duci dracu...si atat de greu sa revi la ceea ce erai...e atat de usor sa te transformi si atat de greu sa te regasesti dupa ce nu mai sti cum erai initial...dar NU!
OK! Hai sa ne punem in cap, sa ne pisha pe noi, sa ne pisham pe ei, sa ne distrugem feminitatea, sa ii uram, sa ne urcam pe mese, pe boxe, sa ne urcam pe propriile ambitii si nereusite si sa plecam, sa iesim din cacaturi de situatii...dar hai sa nu ne imaginam ca putem fute pana ajungem la iesire...Hai sa nu ne imaginam ca futem si uitam...Hai sa nu ne scuzam ca exageram pentru a ne razbuna...Hai sa nu ne imaginam ca in aceasta maniera rezolvam ceva...

0 comments:

Post a Comment