Saturday

O betie, o postare pe la 02:30



Plm spre amuzamenutul meu de mainen am sa scriu fara intreruperi(sper), dupa cateva beri, ca plm asa face un om normal vineri searaa, ce-mi trece prin cap!
Asa ca marsh! cui nu ii place sa nu citeasca!!
combinatiile mele au combinatii...si deci nu cred ca mai am combinatii...fiecare in lumnea asta e cu pizda masii si atat...

nu credeam ca va veni ziua in care voi ajunge la concluzii bazate pe spusele altota...chiar traiam cu impreaia ca ceea ce cred eu despre oameni se identifica cu realitatea! chiar imi mai puneam o ultima spernata in barbati si credeam ca spusele unora ma pot asigura ca nu toti sunt niste cretini care plm nu vad altceva decat pizde in fata ochilor! sincer ink nu a murit ultima speranta si ma gandesc (raportand la cazuri cunoscute) nu e draq atat de negru !!
Nu pot sa cred ca am trait 23 de ani in plm in care sunt incapabila sa recunosc atunci cand cineva ma minte sau nu! Nu cred !

PLm si combinatiile mele au combinatii!!
-asta asa ca inca incerc sa depasesc momentul in care imi dau seama ca prietenia nu e ce credeam eu! si incerc sa imi adic aminte de cmbinatii...cine plm mai tine comt de combinatii cand prietenia nu mai inseamna niic...nu eu! Si injur fiecare membru al arborelui genealogic al persoanei care fara rost minte...(plm momentan sunt 2 persoane ca inca nu stiu cine minte)


asa sa trecem la combinatii...
ma pis pe ele....incepand de azi:DATA DE AZI!
nu ma mai intereseaza nimic ce nu are egature directa cu mine....si aici ma refer la sanateatea mea fizica...atat!Nu mai vreau sa aud de telefoane la 1 noaptea cu plm mi-e dor se tine si de ma-ta.!!1 ma pis nu ma imresioneaza atata timp cat prostia primeaza! Ma pis pe relatiile lor anterioare si pe iubirile implinite sau nu! Ma pi s pe sentimentele pure , pe iubiri absolute....ah aproape poetic parca imi vine sa ma cac!!!!!!!!!!!!!!!!
Ma pis pe tot ce nu ma vrea si pe tot ce vreau si nu pot avea!!! Ma pis pe filme in care nimic nu e real pa pis pe o viata de cacat intr-o tara de cacat cu niste oameni de cacat si cu experiente de cacat! Ma pis pe prietenii de cacat ma pis pe mine ca nu am stiu sa apreciez prietenii adevarate atunci cand era cazul.!!! Ma pis Pe ele de combinatii pe care le cloceste mintea mea bolnava .! Ma pis pe scenariile pe care le fac! Ma pis pe tot ce e viata asta si poate maine cand voi vedea ce am scris ! poate maine!!! ma trezesc si imi dau seama ca nu rezolv nimic daca beau pana ucid si ultimul gand pentru ca plm deja nu are efect...beau si plm am prea multe ganduri pe minut...mai multe decat in mod normal!

Si poate asta va fi ultima seara...poate in dimineata asta ma trezesc un alt om si poate schimb ceva !

Ce plm sa schimb! 5 bani in 5 monezi de 1 ban?!?1 nu schimb nimic nu mainam de schimbat nimic! imi place prea mult sa fiu aici acum! Imi place prea mult de mine! nu ma schimb EVER!!!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment