Monday

PLM: Mi-a parut bine!



Poate ca am spus de prea multe ori ca nu mai pot suporta...DA Lloreq iata ca nu am mintit...nu mai pot suporta!! Si am mintit de prea multe ori ca-mi vad de viata mea si las toata nebunia asta undeva la cativa metri in spate, si uit tot ce am vazut si facut! Si v-am mintit de prea multe ori ca-mi bag pula aia cu care nu am fost inzestrata!
Si priveste aici Shorty varianta mea(ce poate lasa de dorit si care nu e atat de diversificata/ o varianta feminista axata pe un alt gen de probleme) de bagat pula in tot si in toate!


Imi bag pula in ea de bautura care nu face altceva decat sa-mi ofere posibilitatea de a ma disculpa pentru lucrurile pe care le fac sau le spun.
Imi bag pula in paharele de votca si in shoturile de cacat ce-ti fac esofagu' sa ia foc!
Imi bag pula in muzica discotecilor, in versurile melodiilor , in volumul boxelor.
Imi bag pula in distractia de care sunt inconjurata.
Imi bag pula in ea de veselie, imi bag pula in toti cretinii, imi bag pula in toti cei ce trag unii de altii prin cluburi.
Imi bag pula in pizdele proaste care se uita lung la niste inapti, imi bag pula in inaptii care se uita lung la pizdele proaste ca poate-poate fut si ei ceva!
Imi bag pula in tot ce am lasat in urma si de care nu imi pare rau, imi bag pula in tot ce am lasat in urma si regret.
Imi bag pula in toate curvele care cica isi traiesc viata si fut tot ce are puls.
Imi bag pula in toate virginele care se pastreaza pentru barbatul perfect: FAAA autistelor! Nu exista...subliniez!! NU EXISTA barbatul pentru care sa merite sa asteptati! Nu mai tratiti in filme ca viata asta nu va asteapta pe voi sa va treziti!!
Imi bag pula in toate pizdele proaste care plang de dor si de durere ca le-a parasit EL...el cel care le futea cum nu o va mai face nimeni altcineva! FAAA?!?! E cazul sa ma repet?!?!?!?
Imi bag pula in toti barbatii care se apropie de perfectiune!!! Imi bag pula in voi de onanaisti pentru ca sunt sigura ca pana acum ati intalnit pe cineva ce v-a marcat si sunteti incapabili sa va reveniti!
Imi bag pula in cei doi batranei care se plimba de mana dupa o viata traita impreuna si care ne induc pe noi in eroare cum ca ar exista cineva acolo si pentru batranetile noastre!
Imi bag pula in femeile care gasesc fericirea si pe care le mananca atat de mult incat nu o pot pastra!
Imi bag pula in toate feministele care au renuntat sa mai creada in dragoste!
Imi bag pula in el de timp care trece in defavoarea mea!
Imi bag pula in adolescenta mea de care nu am stiut sa profit!
Imi bag pula in clipele in care sunt macinata de probleme existentiale !
Imi bag pula in ea de speranta si in increderea in viitorul nostru stralucit!
Imi bag pula in el de sistem care-mi ofera sanse atat de limitate incat nu voi putea sa fac mare lucru!
Imi bag pula in toti ce ar fi trebuit sa-mi fie "father figure"!


1 comments:

Teets McGee said...

Trebuia sa-ti bagi pula prima data in prietenii de langa tine !

Post a Comment